Ќавчальний заклад т≥сно сп≥впрацюЇ з осв≥тн≥м центром ≥м. якоба юнера (Ѕавар≥¤ м. ћемм≥нген). ≤нвестиц≥њ н≥мецьких колег, вкладен≥ в пол≥пшенн¤ навчально-матер≥альноњ бази з п≥дготовки фах≥вц≥в комерц≥йноњ сфери становл¤ть близько 300 тис. гривень. ÷е 24 компТютери, 2 ксерокси, факс, що дали змогу обладнати два компТютерн≥ класи, 15 друкарських машинок Дќпт≥маФ.
Ќа стад≥њ завершенн¤ п≥дготовка третього компТютерного класу, що дасть можлив≥сть значно розширити п≥дготовку спец≥ал≥ст≥в ≥нших профес≥й ≥з залученн¤м компТютерноњ техн≥ки Ќа ц≥й баз≥ створено навчально-тренувальну ф≥рму Д”дайФ, ¤ка працюЇ в мереж≥ Internet. « 2001 року л≥цей розпочав сп≥впрацю з н≥мецькою сантехн≥чною ф≥рмою Дјлоњз ћюллерФ, ¤ка надала сучасне обладнанн¤, ≥нструменти, матер≥али дл¤ п≥дготовки спец≥ал≥ст≥в сантехн≥чного напр¤мку варт≥стю близько 35 тис. колишн≥х н≥мецьких марок, завд¤ки чому обладнано дв≥ навчальн≥ майстерн≥ дл¤ проведенн¤ зан¤ть з виробничого навчанн¤.
р≥м цього ш≥сть педагог≥чних прац≥вник≥в пройшли стажуванн¤ терм≥ном в≥д двох тижн≥в до двох м≥с¤ц≥в в осв≥тньому центр≥ ≥м. якоба юнера, ф≥рм≥ Дјлоњз ћюллерФ, що значно дало њм можлив≥сть п≥двищити методичний та профес≥йний р≥вень знань, а разом з тим ≥ ¤к≥сть проведенн¤ зан¤ть.
Ќа даному етап≥ ми працюЇмо над програмним забезпеченн¤м ≥з спецпредмет≥в. “еоретичну ≥ практичну п≥дготовку направлено на п≥двищенн¤ фаховоњ майстерност≥, компетентност≥, ≥нформац≥йноњ культури нашого випускника, щоб забезпечити його конкурентноздатн≥сть на ринку прац≥.
Ќин≥ нами впроваджуЇтьс¤ ц≥льова п≥дготовка роб≥тник≥в дл¤ конкретного замовника кадр≥в. ™ перш≥ наробки у сп≥впрац≥ з ф≥рмами Д¬елгасФ, Ф—≥гмаФ, Фј≤–-ѕол≥графФ, Ф¬ј“ ДЋиварноЦмехан≥чний заводФ. ѕлануЇтьс¤ розширити цей напр¤мок, що дасть можлив≥сть стов≥дсотковоњ гарант≥њ працевлаштуван¤ випускник≥в.
¬елику увагу ми прид≥л¤Їмо методичн≥й робот≥ педагог≥чних кадр≥в. ѕост≥йно працюЇмо над удосконаленн¤м роботи методичних ком≥с≥й ≥ методичного каб≥нету, вивченн¤ передового досв≥ду викладач≥в-новатор≥в, впроваджуЇмо елементи модульного навчанн¤.
¬ перспектив≥ нами плануЇтьс¤ перех≥д в статус вищого профес≥йного училища.